Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mangatürkün rol yapma alanı, çeşitli karakterlere bürünebileceğiniz, kendi maceralarınızı yaşayacağınız yer...
Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 20 Tem 2014 14:26

Bu arada ben de typhon diyorum.
Resim
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Beowulf75 » 20 Tem 2014 14:31

Beyler şimdi 6 kişi kalıyor. Bunların içinden ben, Memoww, Nara_fkd ve Öklid Marvel olanlarız. Birimiz eleneceğiz bu gece, üç kişi kalacağız. Üstte yazılanlar ise DC olanlar. Şimdi 3-3 kalınca yenilmiyoruz. Neden derseniz, Hulk var yanımızda. Gece suikastinden kurtulma gibi bir özelliği var adamın. O yüzden isimler ve sayılar belli olduğundan kaybetmiyoruz. Beni dinleyin sadece, bu oyunu alacağız.
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 20 Tem 2014 15:01

@Beowulf Hep sen dostum var ya... Hep sen. :lol:

Dostum öyle bi şey yok. 3vs3 kalınca idam oylamalarında eşitlik olacak. Dolayısıyla idam olmayacak ama gece suikast yapılabilecek. ;)
Resim
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Beowulf75 » 20 Tem 2014 15:14

Yok yav, oluyor merak etme sen. Geçen oyun da öyleydi, millet yenilgiyi kabul etti ben de Tolga abiye ısrar ettim bitir diye. Öyle bitti, yoksa oy kullanılırdı. :laugh: :laugh:
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 20 Tem 2014 15:18

Senin güzel hatırın için bi gün bi gece daha oynanır. Ama sonuç değişmez. B)
Resim
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
nara_fkd
Mesajlar: 1305
Kayıt: 22 Oca 2014 20:53
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto - Zippy Ziggy- The God of Highschool - Liar Game - Slam Dunk - Berserk - HSD Kenichi - Gintama
Favori Anime: Naruto Shippuden - Death Note - Hunter x Hunter 2011 - Ano Hana - Bleach - Gintama - Slam Dunk
Konum: İzmir

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen nara_fkd » 20 Tem 2014 15:28

La herkesin kendi tarafını itiraf ettiğini de ilk defa burada görüyorum :laugh:
Kimi yazsak farketmez artık,beni yazsanızda bir şey değişmez diğerlerini de :dry: fantezisine memoww yazıyorum.

Bu arada beyler kaybettik psikolojisine yatmayın, rahat olun oyunu alıcaz B)
Resim Zura ja nai, Katsura da!
► Spoiler Göster
Yagami Light(KİRA) FC

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Beowulf75 » 20 Tem 2014 18:03

Lorem Ipsum sen nesin? WW mi yoksa MH mi? :D
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 20 Tem 2014 18:07

Beowulf75 yazdı:Lorem Ipsum sen nesin? WW mi yoksa MH mi? :D
Ajanım la ben! Ne WW si MW si :(
Resim
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Beowulf75 » 20 Tem 2014 18:17

Yalan, doğru söyle la. Bu saatten sonra bir şey olacağı yok zaten. Biliyorsun bunu sen de. :laugh:
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: MangaTürk Çizgi Roman Rp Oyunu#1 - Rp Başlığı

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 20 Tem 2014 18:20

Yassak gardaşım yassak. Rol söylemek yasssak. :lol:

Biliyorum dostum söylerdim de şimdi ayıp olur. Siz de Hulk kim onu söylemiyonuz mesela. Olmaz şimdi. -_-
Resim
► Spoiler Göster

Kilitli

“Role Play” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir