Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

RP[Geyik]

Mangatürkün rol yapma alanı, çeşitli karakterlere bürünebileceğiniz, kendi maceralarınızı yaşayacağınız yer...
Kullanıcı avatarı
redstak
Mesajlar: 3395
Kayıt: 23 Mar 2012 23:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: HxH- Slam Dunk- Shingeki no Kyojin -
Favori Anime: Slam Duk - Hunter X Hunter - JoJo - Shingeki no Kyojin
Konum: Karşıyaka-İzmir
İletişim:

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen redstak » 16 Tem 2014 22:54

Oyunçok basit her şey belli. Basit bir oyun daha neyse adam yanımda götürdüm o bana yeter.

galeme
Mesajlar: 2740
Kayıt: 14 Kas 2011 22:18
Favori Anime: .

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen galeme » 16 Tem 2014 22:55

Amk Ege senin ya kırk yılın başı bir batman olmuştum :D

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen Beowulf75 » 16 Tem 2014 22:58

Zaa diye gülesim geldi. Helal olsun Ege, kahramanlığını hiçbir Marvel üyesi unutmayacak.
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
redstak
Mesajlar: 3395
Kayıt: 23 Mar 2012 23:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: HxH- Slam Dunk- Shingeki no Kyojin -
Favori Anime: Slam Duk - Hunter X Hunter - JoJo - Shingeki no Kyojin
Konum: Karşıyaka-İzmir
İletişim:

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen redstak » 16 Tem 2014 23:43

akşam beni yazma dedim o kadar :D Dinlemediler çok acemi bu dcler. Neyse oyun bitti. Bence çok açık şuanda kimler belli yani.

Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 17 Tem 2014 23:22

Bu gece suikast yok mu? saat 12 geçti çoktan?
Resim
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen Beowulf75 » 17 Tem 2014 23:23

Beyonder reis açık değil şu an. :D
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
Lorem Ipsum
Mesajlar: 613
Kayıt: 06 Haz 2014 21:05
Favori Anime: Final Fantasy VII - Last Order
Konum: Midgar

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen Lorem Ipsum » 17 Tem 2014 23:25

Bekliycez o zaman. Peki bakalım.
Resim
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Phinks
Mesajlar: 2155
Kayıt: 19 Kas 2013 01:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: -
Konum: Arkham Asylum

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen Phinks » 17 Tem 2014 23:40

Muhtenelen suikast coktan olmustur :laugh:
[thumbnail]http://i.hizliresim.com/12jyWB.jpg[/thumbnail]

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen Beowulf75 » 17 Tem 2014 23:41

Aynen, ben gidici olabilirim gibi geliyor. :D Çok konuştum ne de olsa.
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
Jiraiya-Sama
Mesajlar: 1857
Kayıt: 07 Şub 2011 17:08
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Fma
Favori Anime: Fma.
Konum: Afganistan

Re: RP[Geyik]

Mesaj gönderen Jiraiya-Sama » 17 Tem 2014 23:51

Beni yediler muhtemelen. Elmer16 yı hedef gösterenleri eleyin işte. Sürü psikolojisi yapmayın çıkıp dc ler şunu eleyelim diyo. Bizim marvelda çoğunluğa uyacağım diyo birader niye girdin o zaman oyuna.
Resim
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
Hırpalanmış yerlerinden öperim çocuk.

Cevapla

“Role Play” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir