Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

The Breaker New Waves 201 Tartışma

Kullanıcı avatarı
Todomeda
Mesajlar: 4323
Kayıt: 14 Ağu 2012 00:24
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: -
Favori Anime: -HunterxHunter

The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen Todomeda » 28 Haz 2015 03:34

http://www.mangareader.net/the-breaker-new-waves/201

La bölümü gördüm sevindim ama yazar notlarından ibaret sanırım, okumadım henüz. 202 Öngörüyüde başlığa ekleme gereği duymadım o yüzden.
I am blind, not deaf. -
► Spoiler Göster
[/align]
► Spoiler Göster
[/align]
► Spoiler Göster
[/align] - No estoy loco, mi realidad
es diferente a la tuya

Kullanıcı avatarı
Todomeda
Mesajlar: 4323
Kayıt: 14 Ağu 2012 00:24
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: -
Favori Anime: -HunterxHunter

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen Todomeda » 28 Haz 2015 03:39

Dediğim gibi yazar notları. Seriye nasıl başlamışlar falan abuk subuk şeyler.
Sonundada yeni serileri olan Action Idol'un reklarmını yapmışlar.
Mk ben o seriyi okuyordum ama bizim sensei'nin serisi olduğunu bilmiyordum.:D
I am blind, not deaf. -
► Spoiler Göster
[/align]
► Spoiler Göster
[/align]
► Spoiler Göster
[/align] - No estoy loco, mi realidad
es diferente a la tuya

Kullanıcı avatarı
nara_fkd
Mesajlar: 1305
Kayıt: 22 Oca 2014 20:53
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto - Zippy Ziggy- The God of Highschool - Liar Game - Slam Dunk - Berserk - HSD Kenichi - Gintama
Favori Anime: Naruto Shippuden - Death Note - Hunter x Hunter 2011 - Ano Hana - Bleach - Gintama - Slam Dunk
Konum: İzmir

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen nara_fkd » 28 Haz 2015 14:40

La boşu boşuna heyecan yaptım bende :pinch: Mangareader'da gördüm 'oha ne çabuk amk,valla helal olsun çok az ara verdiler' derken hüsrana uğradım. Tek amaçları yeni serilerinin reklamıymış meğer, bari 200.5 deselerdi koduklarım.
Resim Zura ja nai, Katsura da!
► Spoiler Göster
Yagami Light(KİRA) FC

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen Beowulf75 » 28 Haz 2015 16:05

Tayyar yanılıyorsun, Action Idols serisi başkasına ait. :D Sadece reklamını yapıyorlar o serinin. Olay ondan ibaret yani.
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
Todomeda
Mesajlar: 4323
Kayıt: 14 Ağu 2012 00:24
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: -
Favori Anime: -HunterxHunter

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen Todomeda » 28 Haz 2015 16:51

Beowulf75 yazdı:Tayyar yanılıyorsun, Action Idols serisi başkasına ait. :D Sadece reklamını yapıyorlar o serinin. Olay ondan ibaret yani.

Harbi mi? Bunlar ara verip yeni seriye başlayacaklar gibisinden birşey hatırlıyorum.
Sonundada o seriyi görünce öyle düşündüm. :lol:
I am blind, not deaf. -
► Spoiler Göster
[/align]
► Spoiler Göster
[/align]
► Spoiler Göster
[/align] - No estoy loco, mi realidad
es diferente a la tuya

Shirohige
Mesajlar: 1477
Kayıt: 26 Ağu 2012 09:43
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Tower of God, Bleach,
King of Hell
Favori Anime: Full Metal Alchemist Brotherhood,
Angel beats, Bleach,

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen Shirohige » 28 Haz 2015 19:00

http://www.mangareader.net/the-breaker-new-waves/201/9

Until further notice...until further... :(

Bu adamların bu seriyi bitirmesi imkansız dediklerine göre. Planladıklarından iki kat daha uzun sürmüş ilk iki part. Üçüncünün 40 cilt sürdürülebilmesi ne kadar mümkün tartışılır.
Resim

Kullanıcı avatarı
muaet
Ta'Veren
Ta'Veren
Mesajlar: 3614
Kayıt: 16 Ağu 2011 07:43
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Vagabond, Berserk, Claymore, Slam Dunk, The Breaker, Noblesse, Tower of God, The Gamer, Gamaran, Berserk, Naruto, One Piece, Veritas.
Favori Anime: Code Geass, Shingeki no Kiyojin, Death Note, Steins Gate, Full Metal Alchemist Brotherhood, Hellsing Ultimate OVA.
Konum: Shayol Ghul

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen muaet » 29 Haz 2015 16:58

Mezara kadar yazacaklar anlasilan, yazsinlar anasini satayim. Okuruz.
Resim

Söz sessizlikte,
ışık karanlıkta,
yaşam ölürken;
bomboş gökyüzünde
uçarken parlar atmaca.

Kullanıcı avatarı
memoww
Mesajlar: 2246
Kayıt: 23 Tem 2012 20:02
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Tower of God, Fairy Tail, Bleach, One Piece, The Breaker, Gantz, Noblesse, HSD Kenichi, The God of Highschool, Gamaran
Favori Anime: ...

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen memoww » 29 Haz 2015 18:30

Todomeda yazdı:
Beowulf75 yazdı:Tayyar yanılıyorsun, Action Idols serisi başkasına ait. :D Sadece reklamını yapıyorlar o serinin. Olay ondan ibaret yani.

Harbi mi? Bunlar ara verip yeni seriye başlayacaklar gibisinden birşey hatırlıyorum.
Sonundada o seriyi görünce öyle düşündüm. :lol:
O seri daha büyük bi efsaneye ait. Veritasın çizerinin yeni serisi. Sonuçta breakerın çizerlerinin senseisi o çizer :lol:
Resim
I have something i fear more than death... - Jyu Viole Grace
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Beowulf75
Mesajlar: 1429
Kayıt: 13 Tem 2012 20:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Nothing.
Konum: İstanbul/Sivas/Gebze

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen Beowulf75 » 29 Haz 2015 19:11

memoww yazdı:
Todomeda yazdı:
Beowulf75 yazdı:Tayyar yanılıyorsun, Action Idols serisi başkasına ait. :D Sadece reklamını yapıyorlar o serinin. Olay ondan ibaret yani.

Harbi mi? Bunlar ara verip yeni seriye başlayacaklar gibisinden birşey hatırlıyorum.
Sonundada o seriyi görünce öyle düşündüm. :lol:
O seri daha büyük bi efsaneye ait. Veritasın çizerinin yeni serisi. Sonuçta breakerın çizerlerinin senseisi o çizer :lol:
Sen böyle bir şey deyince, gerçekten böyle bir şey varsa ben bilirim lan dedim mutlaka. :D Açtım, baktım aynı değiller. Veritas'ın çizeriyle tek benzerlikleri, isimlerinin Kim ile başlıyor olması. Başka bir benzerliği yok yani. :D Bak kaynakları da şöyle bırakayım;

Veritas

Action Idols

Veritas 2

Haydi kolay gele Memoww. :D
...
Resim

İnsan da, yaşam da saçmadır; boşunadır, rastgeledir, sağlam hiç bir şey yoktur; ama yine de yaşamak gerekir.

MyAnimeList Profilim[/b]
► Spoiler Göster
[/align]

Kullanıcı avatarı
memoww
Mesajlar: 2246
Kayıt: 23 Tem 2012 20:02
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Tower of God, Fairy Tail, Bleach, One Piece, The Breaker, Gantz, Noblesse, HSD Kenichi, The God of Highschool, Gamaran
Favori Anime: ...

Re: The Breaker New Waves 201 Tartışma

Mesaj gönderen memoww » 29 Haz 2015 21:12

@Beowulf75

Veritasın 2 yazarı 1 çizeri vardı. Action idols un da 1 yazarı 1 çizeri var.

2 sinin de çizeri kim dong-hoon

Bu adam kimdir çalışmaları nedir buyur gör istersen
https://www.mangaupdates.com/authors.html?id=7003

Bu linkten action idolsun yazarı ve çizerlerine ulaşabilirsin...
https://www.mangaupdates.com/series.html?id=122579

Buradan da veritas a....
https://www.mangaupdates.com/series.html?id=16971

Action idols direk veritasın çizerinden diye çıktı yav nasıl bilmezsin her şeyden haberin var da :lol: Böyle şeylere mangafox gibi sitelwrden den bakma hacı. Arşiv ve bilgi siteleri daha güzel oluyor ayrıntılı bilgi açısından.
Resim
I have something i fear more than death... - Jyu Viole Grace
► Spoiler Göster

Cevapla

“The Breaker” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir