Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

MangaTurk Hakkında

Forum haberleri, yardım temalı bildiriler hepsi burada!
Kullanıcı avatarı
I Hate Fiil Episodes
Bozkurt
Bozkurt
Mesajlar: 943
Kayıt: 29 Eki 2012 03:18
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Bleach, Fairy Tail, Shingeki No Kyojin, One Piece, Death Note, Full Metal Alchemist, Beelzebub, Kuroko No Basket, History's Strongest Disciple Kenichi
Favori Anime: Bleach, Shingeki No Kyojin, Fullmetal Alchemist Brotherhood, Naruto, Fairy Tail, One Piece, Death Note, Beelzebub, Kuroko No Basket, Toriko
Konum: İstanbul

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen I Hate Fiil Episodes » 31 Eki 2012 13:43

Yüksek rakamlar olmasa da her ay gönderilecek 10-20 Tl gibi rakamlar (durumu olanlar için tabi) tahminimce kurtarabilir. Paypal elimin altında nası olsa :) müsait olduğum her zaman elimden geleni yapıcam..
Ortak kullanım alanıdır burası sadece 3-5 kişiye yüklenmek doğru değil!
► Spoiler Göster
[/align]
► Spoiler Göster
[/align]
Resim

Kullanıcı avatarı
3Nokta
Chaotic Neutral
Chaotic Neutral
Mesajlar: 1793
Kayıt: 17 Haz 2010 20:22
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: Brotherhood
Konum: Nirvana

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen 3Nokta » 01 Kas 2012 11:29

Konu Dışı
Bazı Forumlarda, sitemiz hakkında "tüm mangaları al, yapıştır" yorumunu yapılmış. Burası OneManga Formatında, Türkçe Manga Okuma sitesi ne bekliyordunuz, tüm mangaları türkçeye çevirmemizi mi ? Türkçeye çevrilen her mangayı MangaTurk'te Bulabilirsiniz. Yaptığımız çeviriler ise pöpülarite dışında olan serileri sizin beğeninize sunmaktır. Yoksa One Piece, Naruto, Bleach'e ya da pöpüler bir mangaya son sayısından başlayıp o serilere "bizim serimizdir, hiç bir yerde paylaşmayın" yazıp 3-5 kişinin bize "abi abi süpersiniz" diye pohpohlamasını da sağlayabiliriz fakat bu tercihimiz değildir.

Diabolus Ipsum Amans
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11304
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen Diabolus Ipsum Amans » 01 Kas 2012 11:31

3Nokta yazdı:
Konu Dışı
Bazı Forumlarda, sitemiz hakkında "tüm mangaları al, yapıştır" yorumunu yapılmış. Burası OneManga Formatında, Türkçe Manga Okuma sitesi ne bekliyordunuz, tüm mangaları türkçeye çevirmemizi mi ? Türkçeye çevrilen her mangayı MangaTurk'te Bulabilirsiniz. Yaptığımız çeviriler ise pöpülarite dışında olan serileri sizin beğeninize sunmaktır. Yoksa One Piece, Naruto, Bleach'e ya da pöpüler bir mangaya son sayısından başlayıp o serilere "bizim serimizdir, hiç bir yerde paylaşmayın" yazıp 3-5 kişinin bize "abi abi süpersiniz" diye pohpohlamasını da sağlayabiliriz fakat bu tercihimiz değildir.

Diabolus Ipsum Amans
Anlamadım panpak?
Resim
Sitede Huzuru Bozana Böyle Yaparım!!!
Resim
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.

Kullanıcı avatarı
ugur_tatli
Hakiki Spagetti
Hakiki Spagetti
Mesajlar: 10609
Kayıt: 23 Ağu 2010 15:37
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Toriko, Naruto, Beelzebub
Favori Anime: Attack on Titan, Death Note
Konum: Milano

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen ugur_tatli » 24 Kas 2012 13:05

Maddi durumum imana geliyor. Gelecek ay içinde bağış yapabilirim.

Kullanıcı avatarı
Vishnu no Sarubia
Mesajlar: 35
Kayıt: 03 Ara 2012 00:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach,Bakuman,One Piece,Naruto..
Favori Anime: Bleach,Death Note,Naruto..

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen Vishnu no Sarubia » 03 Ara 2012 17:43

Lan çok duygulandım lanet olsun amk. Lan bak şuan yaraklardayım, uzun bir süre bağış yapamam ama bak Diablo sana yemin ediyorum şu 6 ay içinde, belki de daha erken bir zamana kadar, sizi bağışa boğmazsam orospu çocuğunun bayrak tutanıyım. Lan sana villa alcam amk, karıya da götürürüm. Neydi o, programcı falan da ayarlarız amk :( Lan Türkiye gibi bi yerde bu manga şeysinin yayılması çok zor, attığımız mesajları ve içlerinde bulunan küfürleri de dikkate aldıysan. Adam gibi seferber olursak manga dergisi falan açarız, hatta mangaka üniversitesi bile açarız lan :kiss:

( Ütopya mode on. )

Lan ben ciddiyim kevaşeler B)
Resim
Bazen soğukkanlı bir kız istersin...

Yadomaru Lisa FC
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Morphling
Mesajlar: 252
Kayıt: 21 Şub 2012 17:46
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto
Favori Anime: FMA

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen Morphling » 15 Oca 2013 19:53

Bende bir şeyler gönderdim, umarım daha iyi hale gelir. Yaptıklarınız için teşekkürler.
Beware the riptide.

[thumbnail]http://www.gokturkce.net/dosya/2012/04/ ... -olsun.jpg[/thumbnail]

Kullanıcı avatarı
berserkx
Mesajlar: 6
Kayıt: 03 Mar 2013 14:06
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: one piece
Favori Anime: one piece

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen berserkx » 08 Nis 2013 13:12

Bu her hafta bahsettiğin bağış mevzusu ile ilgili duyarsız kalmayayım diye düşündüm. Ancak birkaç arkadaşla görüşünce, sizin sınırsız hosting kullandığınızı iddia ettiler.
Buda araştırdığım kadarı ile en kalitelisi yıllık 200 lira gibi bir ücret ortaya çıkarıyor. Buda yapılan az miktardada olsa bağış ve reklamlar ile sizi yıllık olarak çokta sarsacağını düşünmüyorum. Yada sınırsız hosting kullandığınız doğru değilse bizim arkadaşların yanlış söylemleri olmuş bu konuda bir açıklama yaparsanız sevinirim.

Celebhol
Mesajlar: 11633
Kayıt: 28 Tem 2010 00:02
Favori Anime: -

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen Celebhol » 08 Nis 2013 13:23

berserkx yazdı:Bu her hafta bahsettiğin bağış mevzusu ile ilgili duyarsız kalmayayım diye düşündüm. Ancak birkaç arkadaşla görüşünce, sizin sınırsız hosting kullandığınızı iddia ettiler.
Buda araştırdığım kadarı ile en kalitelisi yıllık 200 lira gibi bir ücret ortaya çıkarıyor. Buda yapılan az miktardada olsa bağış ve reklamlar ile sizi yıllık olarak çokta sarsacağını düşünmüyorum. Yada sınırsız hosting kullandığınız doğru değilse bizim arkadaşların yanlış söylemleri olmuş bu konuda bir açıklama yaparsanız sevinirim.
Teknik detayları tam bilmiyorum ama yılda 200 lira verilen ücretin yanından bile geçmiyor :laugh: Admin (Diabolus) isterse açıklama yapar.

Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11304
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen Diabolus Ipsum Amans » 08 Nis 2013 21:28

Sınırsız hosting diye bir olay yok.
O komik arkadaşlarına söyle 10 domain var, 10x15 dolardan zaten 150 dolar sadece domainlerin yıllık yenileme ücreti yapıyor. 200tl ne amına koyyim?
Mangaturk ve tüm alt siteler 10a yakın alt site,
Turkcraft.com
rpgturk.com
Pockiepirates.com
vs vs vs...


Her yerde belirli bir limit var.
Örnek adam sınırsız hosting diyor, 30.000 dosya üzeri atınca sunucuyu yavaşlattıgın için kapatıyor.
Sınırısız hosting diyor, vidyo paylaşımı ya da kurallara uymadıgın gerekçesiyle çat diye kapatıyorlar.



Bundan uzun süre önce kullandıgımız o sıralar şu günki mangaframe üyeleri varken(5-6 sene önce) bluehost.com du çünkü site göt kadardı, sonrasında oradan siktir yedik.
Sonrasında bir sürü geçişlerimiz oldu ve site 3-4 kere hacklendi. Bu yüzden siteyi 3 ayrı hosting firmasına bölüp hacklenme riskini 0 a indirdim.
Mangaturk.com hacklense diğeri yaşayacaktı, diğeri hacklense diğeri ayakta kalacaktı.

10 senedir bu işi yapıyorum, sikilmedik bir kulak arkam kaldı.
Keşke öyle bir şey olsa, 2500tl üzerinde borcum olmazdı zaten.


Ayrıca Türkiyede şu işi en iyi en düzgün şekilde yaptığımız için, bize bok atmayan, anamızı sövmeyen yok. 20tane manga olan siteler bile yıllık 300dolar toplamaya calısıyorlar. Yurtdışındaki sitelere bir zahmet bakın mail yazın ne yapıyorsunuz gideri falan nedir diye, onlar anlatırlar sizlere.
Türkiyede bir adam bir işi efendice yapıp kimseye dokunmuyorsa, onu sikmeye çalışan çok oluyor.

Şu işi çok basit bir şekilde yapıp 3800euro yıllık ücret ödediğini iddaa eden arkadaşlarımızda var, onlarada saygı duyuyorum kullandıkları servera göre değişir. Burada yazıpta kimseyi hedef göstermek istemiyorum ama insanlar böyle yarak kürek konusup bok atmasınlar bari.

Düzeltme: Ayrıca sitede coder yok ve bir problem oldugunda güncelleme eklenti yüklenmesi bok püsür, para verip yaptırmak zorunda kalıyorum hack yemeyelim diye.
Resim
Sitede Huzuru Bozana Böyle Yaparım!!!
Resim
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.

Kullanıcı avatarı
Beyond Birthday
Mesajlar: 260
Kayıt: 25 Şub 2012 19:28
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach, Berserk, Kurozuka, Gantz
Favori Anime: Rainbow - Nisha Rokubou no Shichinin
Konum: Ankara

Re: MangaTurk Hakkında

Mesaj gönderen Beyond Birthday » 15 Eyl 2013 18:56

Yaşım 15 bile olsa çoğu fansub ve çeviri grubunda çalıştım. Birçok forumda moderatör oldum, uploader oldum. Fakat bu forumun bir üyesi olmak bile beni özel hissettiriyor. Bu hissi sağlayan en başta İsmail abi olmak üzere tüm yönetime teşekkür ederim ve bizi asla yalnız bırakmamalarını en içten dileklerimle isterim.
Resim

Gēmu no yōna seikatsu o okuru..

(Oyun gibi hayat yaşıyorum..)

Cevapla

“Duyurular” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 17 misafir