Son cevaplanan konular kısmı geri geldi.

Genel Laptop Önerisi

Son gelişmeleri bizlerle paylaşın.
Kullanıcı avatarı
ken-chan
Mesajlar: 723
Kayıt: 30 Kas 2012 00:13
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
Favori Anime: Bleach - Hajime No Ippo - Slam dunk - Death Note - Code Geass - Rurouni Kenshin - Gintama - Samurai Champloo - FMA Brotherhood - Hellsing - Basilisk - Samurai 7 - Steins Gate - Cowboy Bebop - Great Teacher Onizuka - One Outs - Hunter X Hunter

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen ken-chan » 25 Eki 2015 20:57

Jiraiya-Sama yazdı:15000 bütçem var masaüstü toplamak istiyorum. Tavsiyelere yardımlara açığım lole başlayacağım. Ona göre bi sistem verirseniz iyi olur.
Lol'ü tost makinesinde bile oynarsın.Gereksinim isteyen bir oyun değil.5-6 yıllık masaüstü pc lerde laptoplarda oynuyor millet :laugh:

Kullanıcı avatarı
memoww
Mesajlar: 2246
Kayıt: 23 Tem 2012 20:02
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Tower of God, Fairy Tail, Bleach, One Piece, The Breaker, Gantz, Noblesse, HSD Kenichi, The God of Highschool, Gamaran
Favori Anime: ...

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen memoww » 26 Eki 2015 11:18

Jiraiya-Sama yazdı:15000 bütçem var masaüstü toplamak istiyorum. Tavsiyelere yardımlara açığım lole başlayacağım. Ona göre bi sistem verirseniz iyi olur.
O sistemi alıcaksan visual studio, 3ds mark, sony vegas pro ve ya solidworks gibi programları öğrenmeni ve kullanmanı isterim bilmem belki sen bile bişeyler yaparsın. Ekstradan al bi gta 5, online ak heistlerle 1440p de çok çılgın oluyo. Hatta bir virtual reality gözlüğü alırsın acayip manyak olur(yok lan yok almadım onu daha kalbine inmesin hemen ama düşünmüyo değilim :) ). Ama illa diyorsan ben lol oynıycam sadece, oyna noolcak senin fantezin. Açarsın 4k da tadından yenmez. Gerçi onda bile 200+ fps alıyorsun. Bu arada 50mps lik internet de bağlat online oyunlarda sıkıntı çıkmasın. Ha bu sistemi almanın tek sıkıntısı var. Seni bilmeyenler genelde eleştirir ve ya dalga geçer. Ne o lan, altın kaplama mı da pahalı whawhawha diyenleri gördüğümden; onla sadece lol mü oynuyo whawhawha diyenler pek saçma gelmiyor. En azından bu sistemde lol ün çok kolay çalışacağını biliyorlar. Neyse burası türkiye. Alınca gel de bi lol atalım :)


0111 0000 0110 1111 0110 1111 0111 0001
0100 0111 0111 0101 0111 1001
Resim
I have something i fear more than death... - Jyu Viole Grace
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
Portgas D Ace
Mesajlar: 1557
Kayıt: 11 Ağu 2014 04:28
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, One Piece, Slam Dunk, One Punch Man, Boku no Hero Academia, FSJ
Favori Anime: Naruto, Pokémon, One Piece, Tsubasa, Hunter x Hunter, One Punch Man, Katekyo Hitman Reborn, Boku no Hero Academia
Konum: İzmir

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen Portgas D Ace » 28 Eki 2015 02:58

1500-2000 arası o da taksitle. Aynı anda 3-4 tane iyi grafikli oyunu barındıran bir dizüstü lazım. Oyunların grafiklerinden yararlanmak istiyorum. 1-2 de olabilir oyun sayısı grafikleri iyi olsun yeter ki. Pes 2013 oynarım genelde ama Pes 2016 veya Fifa 16 gibi şuan düşünmediğim grafik seviyesi yüksek olacak oyunlar. NBA, WWE pc için varsa Naruto veya One Piece oyunu veya ları oynayacağım amacım bu.
Resim

Aranızdaki farklar çatışmaya değil, çok kültürlülüğe vesile olsun.
Resim

Resim

Kullanıcı avatarı
_[Emre]_
Mesajlar: 2921
Kayıt: 29 Mar 2013 12:21
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
Favori Anime: Medaka Box

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen _[Emre]_ » 29 Eki 2015 18:52

ken-chan yazdı:
Jiraiya-Sama yazdı:15000 bütçem var masaüstü toplamak istiyorum. Tavsiyelere yardımlara açığım lole başlayacağım. Ona göre bi sistem verirseniz iyi olur.
Lol'ü tost makinesinde bile oynarsın.Gereksinim isteyen bir oyun değil.5-6 yıllık masaüstü pc lerde laptoplarda oynuyor millet :laugh:
12 senelik Asus'uyla oynayabiliyor arkadaşım Lol'ü. :lol:
Resim

Kullanıcı avatarı
Vishnu no Aotenjou
Mesajlar: 10
Kayıt: 07 Kas 2015 16:02
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk
Favori Anime: Bleach

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen Vishnu no Aotenjou » 10 Kas 2015 05:20

Oyun oynamak için laptop alıp bu iğrenç fakir laptobumdan kurtulmak istiyorum. 3000-3500 civarı bir bütçem var. Laptoplar hakkında bilgim yok, monster marka almayı düşünüyorum ne dersiniz? Almayı düşündüğüm laptop: Monster Tulpar T7 v3.2.1
Tavsiye ettiğiniz başka laptop var mı?
Resim
► Spoiler Göster

Kullanıcı avatarı
wadef
Mesajlar: 119
Kayıt: 05 Ara 2012 20:46
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece
Favori Anime: HunterxHunter, One piece, Doraemon

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen wadef » 10 Kas 2015 09:18

Yeni bilgisayar alacaklara tavsiyem SSD olan veya uyumlu olan bilgisayar almalaridir. SSD uyumluysa sonradan da takabilirsiniz ama garantiliyse garantide buyuk ihtimal sorun cikar. Ama eger toplayacaksaniz uyumlu olani alip takarsiniz daha ucuza gelir. SSd kullandiginizda bilgisayarin hizinda acayip bir artis oluyor. Bunun yaninda oyun oynayacaklar icin ekran karti olmassa olmaz Nvidia lar baya is goruyor. Son olarak ta tabi ki olmassa olmaz islemciler. Islemcinin hizi onemli bence yani i7 i5 olmasindan daha ziyade hizi onemli. Ornegin 3 yil dualcore2 kullandim cok hizliydi sonra i3 kullandim cok yavasti cunku aralarinda hiz farki vardi. Ozellikle tasarim programlanma tarzi seyler icin islemci cok gerekli oluyor.
Herbir günah içinde küfre gidecek bir yol var. O günah, istiğfarla çabuk imha edilmezse, kurt değil, belki küçük bir mânevî yılan olarak kalbi ısırıyor.

Kullanıcı avatarı
Todomeda
Mesajlar: 4359
Kayıt: 14 Ağu 2012 00:24
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: -
Favori Anime: -HunterxHunter

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen Todomeda » 30 Mar 2016 23:34

Gençler 2800e kadar tavsiye istiyorum. Şimdilik benim listemde bu 3ü var.
Aynı fiyata 2. el monster Msı falan bulmak mümkün ama bir kısmı nakit bir kısmı peşin olacağından almak zor.
Sizce bunlardan birisini mi almalıyım? (hp'den yana bi önyargım var ama iki modelin arasında duruyor. Hatta ekran olarak 1 adım önde.)

Asus k555ub i5

k555ub i7

Hp Star Wars se
I am blind, not deaf. -
► Spoiler Göster

► Spoiler Göster
- No estoy loco, mi realidad
es diferente a la tuya

Kullanıcı avatarı
Ashura
Mesajlar: 263
Kayıt: 23 Nis 2014 14:22
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Akame ga Kill, One Piece, Bleach, Toriko, Fairy Tail
Favori Anime: Death Note, Bleach
Konum: Eskişehir - Ordu

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen Ashura » 30 Mar 2016 23:38

Abi kurun masaüstünü bakın keyfinize gaming laptoplar aşırı pahalı ve ömürleri kısa.
Resim

Kullanıcı avatarı
Todomeda
Mesajlar: 4359
Kayıt: 14 Ağu 2012 00:24
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: -
Favori Anime: -HunterxHunter

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen Todomeda » 30 Mar 2016 23:49

Haklısın dostum ama öğrenci olunca laptoba ne zaman ihtiyacın olacağını bilemiyorsun. (Sunum oluyor, proje oluyor vs..)
Artı aynı sebeple yarın bir gün okul biterse onu denizliden kayseriye götürmesi var. O yüzden önceliğim laptop yönünde.
I am blind, not deaf. -
► Spoiler Göster

► Spoiler Göster
- No estoy loco, mi realidad
es diferente a la tuya

Kullanıcı avatarı
wadef
Mesajlar: 119
Kayıt: 05 Ara 2012 20:46
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece
Favori Anime: HunterxHunter, One piece, Doraemon

Re: Genel Laptop Önerisi

Mesaj gönderen wadef » 31 Mar 2016 07:27

Todomeda yazdı:Gençler 2800e kadar tavsiye istiyorum. Şimdilik benim listemde bu 3ü var.
Aynı fiyata 2. el monster Msı falan bulmak mümkün ama bir kısmı nakit bir kısmı peşin olacağından almak zor.
Sizce bunlardan birisini mi almalıyım? (hp'den yana bi önyargım var ama iki modelin arasında duruyor. Hatta ekran olarak 1 adım önde.)

Asus k555ub i5

k555ub i7

Hp Star Wars se
i7 olan bir tik onde duruyor ama arada 650tl ye yakn fark var. Bence islemciler arasindaki fark 650 tl yapmaz. Yani intel i5 6200U senin fazlasiyla isini gorecektir. I5 leri karsilastirirsak ozellik olarak pek bir farklari yok ama hp nin cozunurlugu fazla gozukuyor ve aradada 200tl fark var. Bana kalirsa asusu alirim.

Butun bunlardan onemlisi de harddisk. Kullanan varsa bilir SSD harddisk bilgisayari gercekten ucuruyor. Yani 1500 tlik bir bilgisayarin hizi kendinden cok yuksek ozellikli ama SDD si olmayan bir bilgisayar gibi oluyor. Ben japonyada lenovanin i5 5600U ve intel 4gb ekran kartli bir pc aldim ve yanindada yaklasik 250 tl ye samsung 250gb sdd aldim ve gelir gelmez harddiskini degistirdim ve gerekten farki direk farkettim. Bu yuzden o iki i5 arasindaki farkla SDD almani oneririm. Turkiye de fiyatlar nasil bilmiyorum. Belki alirken SDD eklettirebilirsin.Bence 500tl kadar buna butce ayir.
Herbir günah içinde küfre gidecek bir yol var. O günah, istiğfarla çabuk imha edilmezse, kurt değil, belki küçük bir mânevî yılan olarak kalbi ısırıyor.

Cevapla

“Bilim&Teknoloji&Bilgisayar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir