@gol d. rager
Rome öneririm sana, spartacus kadar bol dövüş olmasada roma dönemini çok iyi veren kaliteli bir tarih dizisidir.
En son izlediklerim veya devam ettiklerim:Rm,preacher,firefly(1 bölüm baktım),seinfeld.
Kaçırılmaması gerekenler; Rome,Legion,Futurama,Rm,South park(hala izlemediyseniz yuh),Doctor Who,Daredevil,Penny dreadful,Breaking Bad,Fargo,Dexter,House M.D,Vikings
Bizdende önereyim;Leyla ile Mecnun,İşler güçler,Kardeş payı
Değerli arkadaşlar sitemizi ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Forumu güncel tutmaya ve olabildiğince ilgilenmeye çalışıyoruz. Sitemize girince üye olup ilgilendiğiniz manga konularına mesaj atarsanız seviniriz.
İzlediğiniz Diziler
- Ryuuma
- Antik Ejder Avcısı
- Mesajlar: 2494
- Kayıt: 03 Ağu 2011 09:45
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: One Piece
- Favori Anime: One Piece,FMA,Soul Eater, LC
Şu anda devam eden takip ettiğim diziler.
American Gods
American Horror Story
Arrow
Ash vs. Evil Dead
Fear The Walking Dead
Game of Thrones
Gotham (Bunu bıraktım geçen sezon bir yerde bakalım devam ederim belki)
House of Cards (2013)
Into The Badlands
Legion
Lucifer
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
Marvel's Daredevil
Marvel's Iron Fist
Mr. Robot
Narcos
Once Upon a Time
Orange is the New Black
Preacher
Stranger Things
Supernatural
The 100
The Big Bang Theory
The Blacklist
The Flash
The Last Man On Earth
The Walking Dead
Vikings
Westworld
Z Nation
American Gods
American Horror Story
Arrow
Ash vs. Evil Dead
Fear The Walking Dead
Game of Thrones
Gotham (Bunu bıraktım geçen sezon bir yerde bakalım devam ederim belki)
House of Cards (2013)
Into The Badlands
Legion
Lucifer
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
Marvel's Daredevil
Marvel's Iron Fist
Mr. Robot
Narcos
Once Upon a Time
Orange is the New Black
Preacher
Stranger Things
Supernatural
The 100
The Big Bang Theory
The Blacklist
The Flash
The Last Man On Earth
The Walking Dead
Vikings
Westworld
Z Nation
- Haqoua
- Ateşin Nefesi
- Mesajlar: 3131
- Kayıt: 24 Tem 2011 09:57
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Naruto , One piece , Liar Game , Tower Of God...
- Favori Anime: Naruto , One piece , Rurouni Kenshin , Hellsing , Death Note , Hunter X Hunter , Tokyo Ghoul...
- Konum: Bageni
True dedective : Kesinlikle izlenmesi gerekir özellikle 1.sezon efsane .Opening müziğinede bayılıyorum.
Game of thrones : İlk 4 - 5 bölüm biraz sarmaya bilir ilerledikçe oooooOOOOOOOO diyeceğiniz bir dizi. Spoiler yemeden izleyebilirseniz büyük başarı.
Westworld : Güzel beyni çalıştıran bir dizi.
Supernatural : 13. Sezon sanırım çıkacak. Güzel dizi, her türden yaratık barındıran dizi. Devam konusunda arka sokaklar ile yarışıyolar sanırım.
American Gods : Kaliteli bir dizi izleyin. Yeni sezonu çıkmadan başlayın.
Stranger things : İlk başlarda oyuncular çok ufak yaşlarda olduğundan çekinmiştim ama izlenmesi gereken dizilerden.
The strain : Yeni biten dizilerden. Fazla abartmadan bitirdiler diziyi ki çokta iyi oldu. 5 sezondu sanırım. Tavsiye ederim.
Breaking Bad : Başlangıçta yavaş başlayıp 1.sezon sonundan itibaren nirvana yapan bi dizi. Kesinlikle izlenmeli.
Fargo : İlk sezonunu izledim sadece. Kesinlikle izlenmeli.
Sherlock : Başka bir efsane dizi. Favorilerimden.
Leyla ile Mecnun : İzleyiniz kalite nokta
İşler gücler : İzleyiniz kalite nokta
How i met your mother : İzlenebilir bir komedi dizisi. Arada rastgele bi bölüm açıp izleyebileceğiniz türden.
Black Mirror : Her bölümü ayrı konu içeren bir dizi. Kaliteli dizilerdendir. Tavsiye ederim.
Aklıma geldikçe yazarım...
Game of thrones : İlk 4 - 5 bölüm biraz sarmaya bilir ilerledikçe oooooOOOOOOOO diyeceğiniz bir dizi. Spoiler yemeden izleyebilirseniz büyük başarı.
Westworld : Güzel beyni çalıştıran bir dizi.
Supernatural : 13. Sezon sanırım çıkacak. Güzel dizi, her türden yaratık barındıran dizi. Devam konusunda arka sokaklar ile yarışıyolar sanırım.
American Gods : Kaliteli bir dizi izleyin. Yeni sezonu çıkmadan başlayın.
Stranger things : İlk başlarda oyuncular çok ufak yaşlarda olduğundan çekinmiştim ama izlenmesi gereken dizilerden.
The strain : Yeni biten dizilerden. Fazla abartmadan bitirdiler diziyi ki çokta iyi oldu. 5 sezondu sanırım. Tavsiye ederim.
Breaking Bad : Başlangıçta yavaş başlayıp 1.sezon sonundan itibaren nirvana yapan bi dizi. Kesinlikle izlenmeli.
Fargo : İlk sezonunu izledim sadece. Kesinlikle izlenmeli.
Sherlock : Başka bir efsane dizi. Favorilerimden.
Leyla ile Mecnun : İzleyiniz kalite nokta
İşler gücler : İzleyiniz kalite nokta
How i met your mother : İzlenebilir bir komedi dizisi. Arada rastgele bi bölüm açıp izleyebileceğiniz türden.
Black Mirror : Her bölümü ayrı konu içeren bir dizi. Kaliteli dizilerdendir. Tavsiye ederim.
Aklıma geldikçe yazarım...
-
- Mesajlar: 2495
- Kayıt: 12 Kas 2011 00:48
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Naruto
- Favori Anime: naruto
Şuan hiç izlemiyorum. Ama bıraktığım yerden devam etmeyi planladıklarım ve yeni sezonunu beklediklerim:
Penny dreadful (bıraktığım sezonu hatırlamıyorum)
The flash (çıktığı yere kadar izledim. Baştaki tadı yok ama yeni sezon iyi olacak gibi duruyor)
The arrow (belki devam etmem. Boş vaktim olursa 10-15 bölüm biriktirip izlerim. 4. Sezonda da öyle yapmıştım)
Gotham (yeni sezona başlamadım.batman dizisini beğeneceğim aklımın ucundan geçmezdi. İlk sezondan sonra senaryo berbatlaşsa da bazı villian'lar diziyi izletiyor.)
Game of thrones (yeni sezon bekliyorum.)
The 100 (bırakalı 2 sezon falan oldu. Devam etmeyi planlıyorum)
The walking dead (negan için izliyorum.)
Vikings (izlemediğim 1 veya 2 sezon var. İzlediğim son bölümde çocuklar yeni büyümüştü)
Supernatural (izlemediğim 1 veya 2 sezon var. En son izlediğim bölümde sanırım sam yine ölmüştü :D buna devam edeceğimi sanmıyorum)
How i met your mother (son sezonu izlemedim. Ve sanırım bi arkadaşla izlemeye başladığım için ortalardan başlamıştım. Baştan başlamayı planlıyorum)
Black mirror (kaliteli dizi. Yeni sezon çıkacak diye duydum)
Yakında başlamayı planladığım:
Friends ve big bang theory
Penny dreadful (bıraktığım sezonu hatırlamıyorum)
The flash (çıktığı yere kadar izledim. Baştaki tadı yok ama yeni sezon iyi olacak gibi duruyor)
The arrow (belki devam etmem. Boş vaktim olursa 10-15 bölüm biriktirip izlerim. 4. Sezonda da öyle yapmıştım)
Gotham (yeni sezona başlamadım.batman dizisini beğeneceğim aklımın ucundan geçmezdi. İlk sezondan sonra senaryo berbatlaşsa da bazı villian'lar diziyi izletiyor.)
Game of thrones (yeni sezon bekliyorum.)
The 100 (bırakalı 2 sezon falan oldu. Devam etmeyi planlıyorum)
The walking dead (negan için izliyorum.)
Vikings (izlemediğim 1 veya 2 sezon var. İzlediğim son bölümde çocuklar yeni büyümüştü)
Supernatural (izlemediğim 1 veya 2 sezon var. En son izlediğim bölümde sanırım sam yine ölmüştü :D buna devam edeceğimi sanmıyorum)
How i met your mother (son sezonu izlemedim. Ve sanırım bi arkadaşla izlemeye başladığım için ortalardan başlamıştım. Baştan başlamayı planlıyorum)
Black mirror (kaliteli dizi. Yeni sezon çıkacak diye duydum)
Yakında başlamayı planladığım:
Friends ve big bang theory
- Tulpar-Byakugan
- Mesajlar: 1708
- Kayıt: 14 Eyl 2012 20:46
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Naruto
- Favori Anime: Naruto,FMA, Magi, SnK, Monster
Yeni sezon beklediklerim; Game of Thrones, Vikings, Mom, Big Bang Theory
İzlediklerim yorumlarıyla;
Friends - Mutlaka izlenmesi gereken komedi. Zaten duymayan yoktur.
HIMYM - İzlemeyen ya da bilmeyen yoktur. Ama bir süre sonra çok sıkıcı oluyor kendini tekrar ediyor. Son sezonu izleyemedim.
Da Vinci's Demos - Çok uçuk ama izlenir yine de. Vlad adamımdır
The Following - İlk sezon güzeldi, 2. sezonu izleyemedim.
Supernatural - Bu da diğerleri gibi bir süre sonra sıkıyor. Çok iyi konusu yok ve bütün mitolojik olaylar komik oluyor bir süre sonra :D İlk 3-4 sezon izlenebilir.
Modern Family - Gloria için izleyin. Komik değil ama ödülü var
Bir Litre Gözyaşı (İçi Rittoru no Namida) - İzlediğim tek Japon dizisi. Çok duygusal. Normalde bu tarz şeyleri izlemem ama izlemiş bulundum çok da hoşuma gitti. Tavsiye edilir.
Evlenemeyen Adam - Bu da izlediğim tek Kore dizisi. Bir arkadaşla takılıyorum diye izledim. İzlemeyin. Japon dizisinden uyarlama miş, belki aslı daha güzeldir.
Abnormal Summit (Sıradışı Zirve) - Türkiye'de Elin Oğlu diye uyarladılar ama Kore versiyonu eğlenceliydi.
Yerli dizilerden izlediklerim ve tavsiye ettiklerim ise Kardeş Payı ve İşler Güçler.
İzlediklerim yorumlarıyla;
Friends - Mutlaka izlenmesi gereken komedi. Zaten duymayan yoktur.
HIMYM - İzlemeyen ya da bilmeyen yoktur. Ama bir süre sonra çok sıkıcı oluyor kendini tekrar ediyor. Son sezonu izleyemedim.
Da Vinci's Demos - Çok uçuk ama izlenir yine de. Vlad adamımdır
The Following - İlk sezon güzeldi, 2. sezonu izleyemedim.
Supernatural - Bu da diğerleri gibi bir süre sonra sıkıyor. Çok iyi konusu yok ve bütün mitolojik olaylar komik oluyor bir süre sonra :D İlk 3-4 sezon izlenebilir.
Modern Family - Gloria için izleyin. Komik değil ama ödülü var
Bir Litre Gözyaşı (İçi Rittoru no Namida) - İzlediğim tek Japon dizisi. Çok duygusal. Normalde bu tarz şeyleri izlemem ama izlemiş bulundum çok da hoşuma gitti. Tavsiye edilir.
Evlenemeyen Adam - Bu da izlediğim tek Kore dizisi. Bir arkadaşla takılıyorum diye izledim. İzlemeyin. Japon dizisinden uyarlama miş, belki aslı daha güzeldir.
Abnormal Summit (Sıradışı Zirve) - Türkiye'de Elin Oğlu diye uyarladılar ama Kore versiyonu eğlenceliydi.
Yerli dizilerden izlediklerim ve tavsiye ettiklerim ise Kardeş Payı ve İşler Güçler.
Supernatural'ı kimler izliyorda hala devam ediyor diyordum hep. Gerçi zevkli bir şey de 5 den sonra artık sezonluk konularla ilerlemiyor mu? 8 de bıraktım ben.
Malcolm in the Middle: TNT de yayınlanırdı. Nedense hala en sevdiğim dizi deyince bu aklıma geliyor.
GoT, R&M ve Vikings'i beklemekte arasıra House izlemekteyim. GoT senaristlerine bin bela okurken RM ile coşmaktayım. Vikings de güzel işte. South Park'ın da geçen sezonunu izleyeceğim.
Artık diziler sanki git gide kötüleşiyor. Güzel başlayıp sansasyondan ekmek yiyorlar gibi gelmeye başladı. Ya kendini tekrar ediyor yada ortada nedensellik falan koymayıp çorba yapıyorlar. Herhalde 5 sezon bir dizi için ideal süre.
Neyse telefondan yazmak güç yazıyı daha sonra editlerim veya kalanları yazarım.
The Mentalist: Bu arada en fena s.çan diziyi atlamak olmaz müthiş zevk alıp tatminsizlikle ayrılırsınız bu kadar sorumsuzluk olmaz.
Bu arada Gol D. Roger hayır izlemedim çünkü hoşlanmadım. Rome, Vikings, Game of Thrones falan izledim onun yerine.
Malcolm in the Middle: TNT de yayınlanırdı. Nedense hala en sevdiğim dizi deyince bu aklıma geliyor.
GoT, R&M ve Vikings'i beklemekte arasıra House izlemekteyim. GoT senaristlerine bin bela okurken RM ile coşmaktayım. Vikings de güzel işte. South Park'ın da geçen sezonunu izleyeceğim.
Artık diziler sanki git gide kötüleşiyor. Güzel başlayıp sansasyondan ekmek yiyorlar gibi gelmeye başladı. Ya kendini tekrar ediyor yada ortada nedensellik falan koymayıp çorba yapıyorlar. Herhalde 5 sezon bir dizi için ideal süre.
Neyse telefondan yazmak güç yazıyı daha sonra editlerim veya kalanları yazarım.
The Mentalist: Bu arada en fena s.çan diziyi atlamak olmaz müthiş zevk alıp tatminsizlikle ayrılırsınız bu kadar sorumsuzluk olmaz.
Bu arada Gol D. Roger hayır izlemedim çünkü hoşlanmadım. Rome, Vikings, Game of Thrones falan izledim onun yerine.
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
- Outlaw
- MangaTurk Çeviri
- Mesajlar: 3570
- Kayıt: 11 Tem 2013 19:41
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Vagabond,Tower of God, Planetes, Watashitachi no shiawase na Jikan, Pluto, Green Blood, Claymore, Slam Dunk, 20th Century Boys, Koe no Katachi, Vinland Saga
- Favori Anime: Gintama, Psycho-Pass, HxH:11, Zankyou No Terror, Shigatsu wa kimi no uso, SNK, Anohana, 3-gatsu no lion, Kaguya-sama, Samurai Champloo, Koe no Katachi, Vinland Saga, Tenkuu no Shiro: Laputa, Saiki Kusuo, Cowboy Bebop, JoJo serileri...
- Konum: Ankara
Ben güncel olarak söylemiştim ama madem genel konuşabiliyoruz;
Friends her zaman bir numaramdır.
Two and a Half Man'in Charlie Sheen'li sezonları efsanedir.
Game of Thrones, izliyoruz yerli gelinde tartışıyoruz. Zaten en bilindik şey.
TBBT, eskisi kadar keyif alamasam da bazen sarıyorum böyle 3 günde sezonu falan bitiriyorum. Amy gelmeden önce ne güzel diziydi. Amk senin Amy.
South Park'ın her zaman ayrı, 20.sezonu kötü olsa da bu sezon iyi gidiyor.
Shameless, keşke 4 sezon falan sürseydi, ilk sezonlarını mum gibi arıyorum. Yine de severim hala, çıksın izleriz.
Avrupa Yakaası, Behzat Ç, Ezel, İşler Güçler, L&M(İlk 2 sezon.) önerebileceğim yerli yapımlar.
Breaking Bad'i severim.
Spartacus öbür sayfada belirttiğim gibi ilk sezonu çok iyidir.
Narcos, ilk 2 sezonu iyidir, ondan sonra devam etmesi biraz zorlama oldu.
Friends her zaman bir numaramdır.
Two and a Half Man'in Charlie Sheen'li sezonları efsanedir.
Game of Thrones, izliyoruz yerli gelinde tartışıyoruz. Zaten en bilindik şey.
TBBT, eskisi kadar keyif alamasam da bazen sarıyorum böyle 3 günde sezonu falan bitiriyorum. Amy gelmeden önce ne güzel diziydi. Amk senin Amy.
South Park'ın her zaman ayrı, 20.sezonu kötü olsa da bu sezon iyi gidiyor.
Shameless, keşke 4 sezon falan sürseydi, ilk sezonlarını mum gibi arıyorum. Yine de severim hala, çıksın izleriz.
Avrupa Yakaası, Behzat Ç, Ezel, İşler Güçler, L&M(İlk 2 sezon.) önerebileceğim yerli yapımlar.
Breaking Bad'i severim.
Spartacus öbür sayfada belirttiğim gibi ilk sezonu çok iyidir.
Narcos, ilk 2 sezonu iyidir, ondan sonra devam etmesi biraz zorlama oldu.