Ne g.o.t ne walking dead nede başka bi dizi doctor who'yu tek geçerim
diziler-filmler-f119/doctor-who-t11354.html İstersen şunu okuyabilirsin
Değerli arkadaşlar sitemizi ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Forumu güncel tutmaya ve olabildiğince ilgilenmeye çalışıyoruz. Sitemize girince üye olup ilgilendiğiniz manga konularına mesaj atarsanız seviniriz.
Film & Dizi Önerileri
- ansatsuken
- Mesajlar: 1450
- Kayıt: 22 Tem 2013 23:34
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Beelzebub
The breaker (part 1)
Gantz
Tower of god - Favori Anime: ...
- Konum: İstanbul
- Puchi
- Mesajlar: 956
- Kayıt: 18 Haz 2010 00:10
- Cinsiyet: Kadın
- Favori Manga: Bleach, Deadman Wonderlad, Claymore, Witch hunter, Liar game, Veritas
- Favori Anime: Bleach, Claymore
- Konum: Bakü
Kesinlikle izlenmeli dediginiz filmler hangileri, hani her ortama girildiginde mutlaka tartisilacak olabileceklerden tavsiye ederseniz sevinirim
- Lazurii
- Mesajlar: 484
- Kayıt: 17 Ara 2011 02:31
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: One Piece, Naruto, Beelzebub
- Favori Anime: One Piece, FMA, Death Note
En yenilerden bu tanıma uyan Edge of Tomorrow var, eskilerden de The Game'i izleyebilirsin, sonu itibariyle taşak mı geçiyorlar diye düşünebilirsin ama parçaları yerine oturtmak için bayağı kafa yorman gerekiyor.Maksim yazdı:Kesinlikle izlenmeli dediginiz filmler hangileri, hani her ortama girildiginde mutlaka tartisilacak olabileceklerden tavsiye ederseniz sevinirim
- Outlaw
- MangaTurk Çeviri
- Mesajlar: 3570
- Kayıt: 11 Tem 2013 19:41
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Vagabond,Tower of God, Planetes, Watashitachi no shiawase na Jikan, Pluto, Green Blood, Claymore, Slam Dunk, 20th Century Boys, Koe no Katachi, Vinland Saga
- Favori Anime: Gintama, Psycho-Pass, HxH:11, Zankyou No Terror, Shigatsu wa kimi no uso, SNK, Anohana, 3-gatsu no lion, Kaguya-sama, Samurai Champloo, Koe no Katachi, Vinland Saga, Tenkuu no Shiro: Laputa, Saiki Kusuo, Cowboy Bebop, JoJo serileri...
- Konum: Ankara
Yabancı&Türk karışık yazıyorum.
Shameless: İzlediğim en sıra dışı dizilerden biri, her karakteri şahane, oyunculukta çok iyi.
Behzat Ç: En sevdiğim Türk yapımı dizi. Kesinlikle şans verilmeli, klasik Türk dizi klişelerinin bir çoğundan uzak keyifli bir polisiye. Yoğun küfür&alkol içerdiği için gelen şikayetlerden dolayı erken final yapmak zorunda kaldı.
Friends: Sırf Joey&Pheobe için bile izlenebilir. İzlediğim en iyi yabancı komedi. 10 sezonu bi çırpıda bitirdim, ne ara bittiğini anlamadım.
The Big Bang Theory: Bir Friends değil, ama izlenebilir iyidir. Bazı noktalarda espiriler kendini tekrarlıyor tek sıkıntısı bu.
Breaking Bad: Tek kelimeyle efsane, ilk sezon pek sürükleyici gelmeyebilir ama ikinci sezondan sonra akıyor dizi. Walter White'ın karakterinde ki değişme müthiş işlenmiş.
İşler Güçler: Tüm karakterleri ayrı komik, en çok güldüğüm Türk komedi. Hala bölümlerini açar tekrar tekrar izlerim.Dizi içinde yaptıkları Erol ile İbrahim filmi de çok iyidir.
Game Of Thrones: Bir çoğumuz izlemişizdir zaten. Sezon başı 10 bölümcük olduğundan, kitabına göre epey ayrıntısız olsa da kalitesi tartışılmaz bence. Ana karakter kavramı pek olmadığından her karakter göte gelebiliyor. Bu yönden çok iyi.
Shameless: İzlediğim en sıra dışı dizilerden biri, her karakteri şahane, oyunculukta çok iyi.
Behzat Ç: En sevdiğim Türk yapımı dizi. Kesinlikle şans verilmeli, klasik Türk dizi klişelerinin bir çoğundan uzak keyifli bir polisiye. Yoğun küfür&alkol içerdiği için gelen şikayetlerden dolayı erken final yapmak zorunda kaldı.
Friends: Sırf Joey&Pheobe için bile izlenebilir. İzlediğim en iyi yabancı komedi. 10 sezonu bi çırpıda bitirdim, ne ara bittiğini anlamadım.
The Big Bang Theory: Bir Friends değil, ama izlenebilir iyidir. Bazı noktalarda espiriler kendini tekrarlıyor tek sıkıntısı bu.
Breaking Bad: Tek kelimeyle efsane, ilk sezon pek sürükleyici gelmeyebilir ama ikinci sezondan sonra akıyor dizi. Walter White'ın karakterinde ki değişme müthiş işlenmiş.
İşler Güçler: Tüm karakterleri ayrı komik, en çok güldüğüm Türk komedi. Hala bölümlerini açar tekrar tekrar izlerim.Dizi içinde yaptıkları Erol ile İbrahim filmi de çok iyidir.
Game Of Thrones: Bir çoğumuz izlemişizdir zaten. Sezon başı 10 bölümcük olduğundan, kitabına göre epey ayrıntısız olsa da kalitesi tartışılmaz bence. Ana karakter kavramı pek olmadığından her karakter göte gelebiliyor. Bu yönden çok iyi.
- ugur_tatli
- Hakiki Spagetti
- Mesajlar: 11201
- Kayıt: 23 Ağu 2010 15:37
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Toriko, Attack on Titan, Kaguya-sama, Mob Psycho 100, Minamoto-kun Monogatari
- Favori Anime: Attack on Titan, Kaguya-sama, Steins;gate
- Konum: Milano
Giacomo Leopardi'nin hayatini anlatan bir film cikti onu izlemeye gittim. Harikaydi tek kelimeyle. Kesinlikle izleyin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Leopardi_(film)
http://en.wikipedia.org/wiki/Leopardi_(film)
- oZzIiI
- Mesajlar: 2447
- Kayıt: 23 Haz 2010 12:01
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Vagabond, Shamo, FMA, Berserk, Sun-Ken Rock,
20 Century Boys, Banya, Liar Game, Death Note, Jackals, Claymore,
Slam Dunk, Veritas, One Piece, Gamaran, Beelzebub,
Deadman Wonderland, - Favori Anime: Samurai Champloo, Cowboy Bebop, Black lagoon, Berserk,
Sword Of the Stranger, Darker Than Black, One Piece, GTO, - Konum: İzmir
- İletişim:
A bronx tale izleyin
- ansatsuken
- Mesajlar: 1450
- Kayıt: 22 Tem 2013 23:34
- Cinsiyet: Erkek
- Favori Manga: Beelzebub
The breaker (part 1)
Gantz
Tower of god - Favori Anime: ...
- Konum: İstanbul
Izlemeyen oldugunu heec sanmiyorum ama varsa diye soyleyeyim. Yesil yol izlesin..