Arrow

Kullanıcı avatarı
equando
Yıldız Tanrısı
Yıldız Tanrısı
Mesajlar: 2727
Kayıt: 28 Haz 2010 08:32
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: .
Favori Anime: .

Gelecek bölümlerden spoiler
► Spoiler Göster
Kullanıcı avatarı
Jimmy McNulty
Mesajlar: 1947
Kayıt: 09 May 2013 17:49
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: The Berserker
Favori Anime: Beelzebub
Konum: Evdeki Çocuk Odası

► Spoiler Göster
second gear yazdı: Dof,Bellamy,Trebol üçlüsüne Zoro ve Law beraber dalsaydı bu adamların hepsi şuan ölüydü.Zoro,Luffy gibi Bellamy'ye acımazdı keserdi.Trebol'u sayma,Dof'a tek kombo Zoro keser olayı bitirirdi.
Orda bir üstad vardı uzaklarda :evil:
Though you're a fool, I still love you,my son... Resim
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
Kullanıcı avatarı
Puchi
Mesajlar: 956
Kayıt: 18 Haz 2010 00:10
Cinsiyet: Kadın
Favori Manga: Bleach, Deadman Wonderlad, Claymore, Witch hunter, Liar game, Veritas
Favori Anime: Bleach, Claymore
Konum: Bakü

Arrow ama bence cok berbat dovustu cidden. Normalde daha iyi dovusuyo, burda sanarsin cok acemi biri. Rakip iyi olmasindan degil de kendisi direk bisi yapmadi nerdeyse.
@equando o kim ola :O
Kullanıcı avatarı
equando
Yıldız Tanrısı
Yıldız Tanrısı
Mesajlar: 2727
Kayıt: 28 Haz 2010 08:32
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: .
Favori Anime: .

Maksim yazdı:Arrow ama bence cok berbat dovustu cidden. Normalde daha iyi dovusuyo, burda sanarsin cok acemi biri. Rakip iyi olmasindan degil de kendisi direk bisi yapmadi nerdeyse.
@equando o kim ola :O
► Spoiler Göster
Kullanıcı avatarı
ThePumpkin
Mesajlar: 1393
Kayıt: 29 Tem 2012 04:19
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Hunter x Hunter, Toriko, Kingdom
Favori Anime: Ergo Proxy, Hunter x Hunter, Cowboy Bebop
İletişim:

Onu yapma amaçları Ra's ve Oliver arasındaki tecrübe farkını göstermek istemeleri herhalde. (Bilen bilir, Ra's amca 600-700 küsur yaşlarında. :)) Ama biraz batırdılar bence. Senin de dediğin gibi, Arrow normalde çok daha etkili dövüşen bir adam ama burada bildiğin spor salonlarındaki yeni yetmeler gibi dövüştü. Her zamanki gibi sağlam dövüşse ve Ra's karşısında bu şekilde etkisiz kalsa daha da vurucu olurdu kanımca.
Kullanıcı avatarı
Puchi
Mesajlar: 956
Kayıt: 18 Haz 2010 00:10
Cinsiyet: Kadın
Favori Manga: Bleach, Deadman Wonderlad, Claymore, Witch hunter, Liar game, Veritas
Favori Anime: Bleach, Claymore
Konum: Bakü

equando yazdı:
Maksim yazdı:Arrow ama bence cok berbat dovustu cidden. Normalde daha iyi dovusuyo, burda sanarsin cok acemi biri. Rakip iyi olmasindan degil de kendisi direk bisi yapmadi nerdeyse.
@equando o kim ola :O
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
Kullanıcı avatarı
ThePumpkin
Mesajlar: 1393
Kayıt: 29 Tem 2012 04:19
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Hunter x Hunter, Toriko, Kingdom
Favori Anime: Ergo Proxy, Hunter x Hunter, Cowboy Bebop
İletişim:

Pit= çukur. Lazarus Çukuru çizgi romanlardan bir kavram. Oliver'ın olayı buraya bağlanabilir. Dahası spoiler.
Kullanıcı avatarı
memoww
Mesajlar: 2247
Kayıt: 23 Tem 2012 20:02
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Tower of God, Fairy Tail, Bleach, One Piece, The Breaker, Gantz, Noblesse, HSD Kenichi, The God of Highschool, Gamaran
Favori Anime: ...

Lazarus Pit bi bakıma grnçlik pınarı demek. Ras al g'hul un bu kadar yaşamasına neden olan şey. Hastalar iyileşir hatta ölüler dirilir bu yerde. Sağlıklılar ise genelde ölür. Yan etkisi ise geçici delilik.
The thing I really wanted was...I..already had it. - Jyu Viole Grace
Kullanıcı avatarı
Puchi
Mesajlar: 956
Kayıt: 18 Haz 2010 00:10
Cinsiyet: Kadın
Favori Manga: Bleach, Deadman Wonderlad, Claymore, Witch hunter, Liar game, Veritas
Favori Anime: Bleach, Claymore
Konum: Bakü

Aa ilgincmis. Ola bilir o zaman demek ki o.O Deliliyini kontrol etmeyi falan ogrenir bu da sonra :huh:
Kullanıcı avatarı
equando
Yıldız Tanrısı
Yıldız Tanrısı
Mesajlar: 2727
Kayıt: 28 Haz 2010 08:32
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: .
Favori Anime: .

Maksim yazdı:Aa ilgincmis. Ola bilir o zaman demek ki o.O Deliliyini kontrol etmeyi falan ogrenir bu da sonra :huh:
İşte orda Dean-Oliver karışımı geliyor. :laugh:

Supernatural'a dönecek dizi.
Cevapla

“Seriler ve Filmler Hakkında” sayfasına dön