Fairy Tail Hakkındaki Sorularınız (Spoiler İçerir)

Kullanıcı avatarı
ugur_tatli
Hakiki Spagetti
Hakiki Spagetti
Mesajlar: 10890
Kayıt: 23 Ağu 2010 15:37
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Toriko, Attack on Titan, Kaguya-sama, Mob Psycho 100, Minamoto-kun Monogatari
Favori Anime: Attack on Titan, Kaguya-sama, Jojo's Bizarre Adventure
Konum: Milano

berithalkolikes yazdı:Animesi devam etmeyecek mi acaba?
67. bölümdeyken 175te animenin bittiğini ama mangasının devam ettiğini duyunca bıraktım.
Animeyi izlemeli miyim yoksa direk mangaya geçiş yapıp onu mu okuyayım?
Animeyi izle derim, biraz sansürlü ama fillerleri atlayarak izlersen hoşuna gider. Ben severek izlemiştim animesini. Yalnız mangadan devam etmek istiyorsan da fazla bir şey değişmez.
Kullanıcı avatarı
zeo3090
Mesajlar: 40
Kayıt: 25 Ara 2012 18:44
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Bleach
Favori Anime: Bleach

Manga çevirileri neden yapılmıyor ?
Kullanıcı avatarı
redstak
Mesajlar: 3668
Kayıt: 23 Mar 2012 23:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: HxH- Slam Dunk- Shingeki no Kyojin -
Favori Anime: Slam Duk - Hunter X Hunter - JoJo - Shingeki no Kyojin
Konum: Karşıyaka-İzmir

Acele manga yapıyor.
Kullanıcı avatarı
berithalkolikes
Mesajlar: 279
Kayıt: 16 Ara 2013 03:56
Cinsiyet: Kadın
Favori Anime: One Piece, Bleach, Fairy Tail, Attack on Titan, Claymore, Sailor Moon
Konum: İstanbul

Nisanda yeniden başlayacak falan dendi ama, bir yerde "eski bölümler yeniden editlenip/düzenlenip yayınlanacak" gibi bir şey okudum ben. Şimdi yeniden başladığında kaldığı arctan devam mı edecek yoksa bir mallık peşindeler mi? Bilen varsa aydınlatsın beni lütfen. :)
Bitch is back.
nara_fkd
Mesajlar: 1313
Kayıt: 22 Oca 2014 20:53
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto - Zippy Ziggy - Liar Game - Slam Dunk - Berserk - Gintama
Favori Anime: Naruto Shippuden - Death Note - Ano Hana - Gintama - Slam Dunk
Konum: İzmir

berithalkolikes yazdı:Nisanda yeniden başlayacak falan dendi ama, bir yerde "eski bölümler yeniden editlenip/düzenlenip yayınlanacak" gibi bir şey okudum ben. Şimdi yeniden başladığında kaldığı arctan devam mı edecek yoksa bir mallık peşindeler mi? Bilen varsa aydınlatsın beni lütfen. :)
Bildiğim kadarıyla kaldığı yerden devam edicek. Mashima 365.sayıda animenin devam edeceğini açıkladı çünkü :whistle:
nara_fkd
Mesajlar: 1313
Kayıt: 22 Oca 2014 20:53
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto - Zippy Ziggy - Liar Game - Slam Dunk - Berserk - Gintama
Favori Anime: Naruto Shippuden - Death Note - Ano Hana - Gintama - Slam Dunk
Konum: İzmir

Büyü Oyunları arc'dan sonra okumayı bırakmıştım ama şimdi tekrar devam etmek istiyorum.

Hangi bölümden başlamalıyım acaba :whistle: Dediğim gibi oyunlar arc'ı okudum bitti, yeni arc hangi bölümden başlıyor
Kullanıcı avatarı
redstak
Mesajlar: 3668
Kayıt: 23 Mar 2012 23:59
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: HxH- Slam Dunk- Shingeki no Kyojin -
Favori Anime: Slam Duk - Hunter X Hunter - JoJo - Shingeki no Kyojin
Konum: Karşıyaka-İzmir

341 olması gerek.
Kullanıcı avatarı
Hasır_papak
Mesajlar: 565
Kayıt: 17 Ara 2013 05:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece
Favori Anime: One Piece,Ruroini Kenshin,Bleach,Shingeki no Kyojin

Beyler bugün animeyi bitirdim sonunda ama mangasını okumak istemiyorum o yüzden sizden ufak bir spoiler rica edeceğim:) Animenin sonunda Gerard(Jellal,Gerard her neyse adı:) ) kapşonlu kişinin yüzünü görünce şok oldu.O kişi kim söyler misiniz? Büyük bir ihtimalle o kişi Lucy ama emin olamadım.
Resim
Kullanıcı avatarı
Phinks
Mesajlar: 2155
Kayıt: 19 Kas 2013 01:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Anime: -
Konum: Arkham Asylum

Hasır_papak yazdı:Beyler bugün animeyi bitirdim sonunda ama mangasını okumak istemiyorum o yüzden sizden ufak bir spoiler rica edeceğim:) Animenin sonunda Gerard(Jellal,Gerard her neyse adı:) ) kapşonlu kişinin yüzünü görünce şok oldu.O kişi kim söyler misiniz? Büyük bir ihtimalle o kişi Lucy ama emin olamadım.
Lucy'nin gelecekten geldiği haliydi diye hatırlıyorum. 7 yıl sonrasından.
"We are the Slayers. And Slayers live for the hunt."
Kullanıcı avatarı
Hasır_papak
Mesajlar: 565
Kayıt: 17 Ara 2013 05:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece
Favori Anime: One Piece,Ruroini Kenshin,Bleach,Shingeki no Kyojin

Lycille yazdı:
Hasır_papak yazdı:Beyler bugün animeyi bitirdim sonunda ama mangasını okumak istemiyorum o yüzden sizden ufak bir spoiler rica edeceğim:) Animenin sonunda Gerard(Jellal,Gerard her neyse adı:) ) kapşonlu kişinin yüzünü görünce şok oldu.O kişi kim söyler misiniz? Büyük bir ihtimalle o kişi Lucy ama emin olamadım.
Lucy'nin gelecekten geldiği haliydi diye hatırlıyorum. 7 yıl sonrasından.
Gelecekten mi? Nasıl gelmiş ki peki? Ya da neyse daha fazlasını öğrenmeme gerek yok nisanda tekrardan başlıyor zaten seri:) Teşekkür ettim hocam cevapladığın için.
Resim
Cevapla

“Fairy Tail” sayfasına dön