One Piece 1059 Tartışma / 1060 Öngörü

One Piece Manga serisi'nin tartışma alanı
Kullanıcı avatarı
Outlaw
MangaTurk Çeviri
MangaTurk Çeviri
Mesajlar: 3544
Kayıt: 11 Tem 2013 19:41
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Vagabond,Tower of God, Planetes, Watashitachi no shiawase na Jikan, Pluto, Green Blood, Claymore, Slam Dunk, 20th Century Boys, Koe no Katachi...
Favori Anime: Gintama, Psycho-Pass, HxH:11, Zankyou No Terror, Shigatsu wa kimi no uso, SNK, Anohana, 3-gatsu no lion, Kaguya-sama, Samurai Champloo, Koe no Katachi, Vinland Saga, Tenkuu no Shiro: Laputa, Saiki Kusuo, Cowboy Bebop, JoJo serileri...
Konum: Ankara

Grifthh yazdı: 11 Eyl 2022 18:03
Outlaw yazdı: 10 Eyl 2022 10:32 Hükümetin yeni silahları King'e yapılan deneylerle ilgili, bunu görmüş olduk.

Yalnız Mihowk-sama hazretlerinden esinlenilip yaratılmış PX Karasakal'ı Hankok-sama'dan daha fazla zorladı, buna üzüldüm. Hancock dövüş başlar başlamaz Kurozu ile fişi çekilmiş galiba, Karasakal'da en ufak çizik yok. Normal çünkü Karasakal Hancock'a fazla ters geliyor. yeni PX saldırdığında ise koka basmak zorunda falan bırakmıştı.

Sonradan büyük ihtimal mal edilir ancak şimdilik bu hükümetin yeni silahları söylenenler kadar var.

Karasakal'ın ise ota boka dövüşmek yerine kaçması cidden çok can sıkıcı artık, tamam karakteri böyle stratejik düşünen bir adam ama. Net yenebileceği CP0 ve Rayleigh(Ray'in kendisi diyor) den bile topuklaması artık can sıktı.

Oda'nın bok etmediği bir şey kalmadı ne yazık ki.

Karasakal'ın da içine etmiştir, sıra Dragon'da. Beklediğimiz ne varsa sikip atmaktan keyif alıyor adam. Mashima bu kadar hype killer değildi amk.
Karasakalın orda büyük dezavantajı vardı. Evet hepsini yenebilirdi ama yıllarca uğraşıp topladığı tayfa üyelerinin nerdeyse hepsini kaybedecekti. Sence orada 2 kişi yenmek için bu kadar büyük kayıp vermeye değer mi ?
Daha aynı bölümde adamlarının canını umursamadan "yapacak bir şey yok, seni öldürmeliyim" diyor Hancock'a la adam. Öldürseydi Vasco ve Devon taş olarak kalacaktı. Bunu bilmesine rağmen fişini çekecekti.

Hepsini demişsin bir de. Karasakal Korsanları Hancock+yaşlı Ray alamıyor yani? Yahu Şiryu gibi bir adam var, bu adam zaten yüksek ihtimal yaşlı Ray'e yakın çıkacak, forumlarda neler neler konuşuluyor. Bu ikisinin Karasakal Korsanları oluşumu etme şansı var mı?

Kaldı ki Ray Hancock'a çöz diye talimat veriyor. Vasco ve Devon'a gemiye çekilmelerini söyleyebilirdi.

Onu da geçtim gemiden takviye isteyebilirdi. 6. Kat mahkumu lan bu adamlar, korunmaya muhtaç tipler değiller.


Rayleigh bölümde itibarı sebebiyle Tiç'i püskürttüğünü de söylüyor zaten. Tiç'in kaçmasının sebebi Rayleigh gibi biriyle dövüşmeyi göze alamaması. Ha savaşsalar gömerdi Ray'i. Tıpkı CP0'ı gömebileceği gibi. Kaça kaça PK potasına yürüyor resmen, bu bir kere olur eyvallah, iki kere olur eyvallah ama her seferinde de olmaz. Ne Karasakal'ı, ne oluşumunu tehlikeye atan hiçbir bok yoktu bölümde.

Bunu Akainu örneğinde söylesen anlarım, yeni kurulmuş bir organizasyon var riske atmak istemez. Onu ben de söylerim zaten. Ama bu mevcut durumda hiçbir gerekçe yok Tiç'in karakteri dışında.

Adamlar zaten Ray gelmese işimiz bitti modunda kendileri de diyor, "Bu adanın işinin bittiğinin düşünmüştüm." diye. Ray gelmese yandık bittik modundalardı yani.

Dragon da rezil işleniyor zaten. Önceki bölümdr Sabo'yi tanımıyormuş gibi trip atmalar falan.

Kek.
Resim
Kullanıcı avatarı
Diabolus Ipsum Amans
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesaj Panosu Yöneticisi
Mesajlar: 11828
Kayıt: 18 May 2010 22:56
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece, Veritas
Favori Anime: One Piece
Konum: OutLanD
İletişim:

Yeni bölümde sabonun oldugu yere nükleer düşüyor. Adamı öldüremediler bir türlü.
Betrayer... In truth, it was I who was betrayed. Still, I am hunted. Still, I am hated. Now, my blind eyes can see what others cannot.
Cevapla

“One Piece Manga” sayfasına dön