Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru

Her türlü anime tanıtımlarınızı yapabilirsiniz.

Moderatörler: memoww, Pinco

Kullanıcı avatarı
BerkeNoyan1903
Mesajlar: 443
Kayıt: 27 Haz 2014 17:51
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece
Favori Anime: One Piece,HunterxHunter,Hajime no Ippo

Valla ben beğendim yeni çizimleri.Zaten adamı yerden yere vuruyorlar bari azıcık yakışıklı olsun,onu da çok görmeyin.
İki bölümde ne olduğunu anlamadan bitiverdi.Hakikaten insan çok fena kapılıyor,zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.

Hikigaya yine her babayiğidin harcı olmayan bir teknik kullandı.Yalnız zarar gören bir tek kendisi olduğu için üzülsem mi,yoksa bu durumu gram takmamasına,en azından dışarı yansıtmamasına hayran mı olsam karar veremedim.Yine de adamın taktikleri kesin ve olumlu sonuç veriyor,takdir etmek lazım.
Kullanıcı avatarı
Zer0Tr
Mesajlar: 121
Kayıt: 26 Şub 2014 19:19
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk.
Favori Anime: Fma Brotherhood.

Son bölüm fena değildi ayrıca çizimleri daha düzgün geldi ilk bölümden (gözüm de alışmış olabilir)
Resim

Allah C.C Yugi GG Meta FF Uzun Adam OÇ
► Spoiler Göster
Kullanıcı avatarı
yalicapkini
Mesajlar: 515
Kayıt: 19 Mar 2014 13:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: One Piece-Vagabond-Slam Dunk-Kingdom-Veritas-Fullmetal Alchemist-Tower of God
Favori Anime: Slam Dunk-Bleach-Gintama-Shingeki no Kyojin
Konum: Otherside

Reyis...

"Oyunlardaki gibi bir önceki kayıt noktasına dönüp seçimlerimizi değiştirebilseydik hayatımız değişir miydi acaba? Cevap hayır diye yankılanıyor."
Resim
► Spoiler Göster
► Spoiler Göster
“George Bush’un karısının çirkin bir bok parçası olması hiç hoşuma gitmiyor.Ve bu, milyonlarca insanın zarar gördüğü savaşlara sebep oluyor.Son ‘iyi’ başkan Kennedy’ydi ve onun da mükemmel bir karısı vardı. Bunun basit bir tesadüf olduğuna inanmıyorsunuz değil mi?”
Kullanıcı avatarı
AleXiel
Mesajlar: 735
Kayıt: 26 Ara 2012 10:50
Cinsiyet: Kadın
Favori Manga: Bleach,Naruto,One piece,Deadman Wonderland,Mirai Nikki,Berserk
Favori Anime: Bleach,Naruto,ergo proxy,hellsing,death note,gintama,dragon ball,pokemon,tsubasa,lovely complex,another,swort art online, one piece,shingeki no kyojin,mirai nikki

Hikiyaga'nın kız kardeş tanımı çok güzeldir. Bence mantıklıdırda :D
nara_fkd
Mesajlar: 1313
Kayıt: 22 Oca 2014 20:53
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto - Zippy Ziggy - Liar Game - Slam Dunk - Berserk - Gintama
Favori Anime: Naruto Shippuden - Death Note - Ano Hana - Gintama - Slam Dunk
Konum: İzmir

İyi,güzel anime. Çok iyi olmayabilir ama boş zamanlarda çerez niyetine izlenilebilir ;) Bu tarz serilerde nedense hep baş karakter yalnız takılan sonra kızlarla takılmaya başlayan tip oluyor. Tabi Hikigaya biraz daha değişik o klişeden, zaten bu yüzden sıkılmadan izlettiriyor. Onun dışındaki kız karakterlerde klişe tipler. Ama şu hikigaya'nın hayallerine giren eleman sinirimi bozmuyor değil, kızlardan daha fazla özeniliyor sanki :lol:

Ayrıca ben 2. sezonun çizimleri daha çok sevdim. İlk sezondaki çizimleri pek sevmemiştim zaten.
Kullanıcı avatarı
villain
Mesajlar: 776
Kayıt: 03 Tem 2013 14:45
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Fairy Tail, Death Note
Favori Anime: Naruto, Fairy Tail, Death Note
Konum: Ankara

8. Bölümü serideki en iyi bölümlerden biriydi. Son 2-3 bölüm çok sakin ve hareketsizdi izleyiciyi sıkıyordu ancak son bölüm gerçekten toparladı. Bakalım finali hiçbir sonuca bağlanmadan bitirilen serilerden olmaz umarım.
insanların gerçeklik dediği şey sadece bir yanılgıdır.
Kullanıcı avatarı
Deathwing
Mesajlar: 2772
Kayıt: 17 Haz 2010 22:27
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: 20th Century Boys,Vinland Saga,One Piece,Genshiken,Berserk,Bleach,
Gto,Bakuman,Gto Shounan 14 Days,Holyland,Beelzebub
Favori Anime: Neon Genesis Evangelion,GTO,Akira,Ghost in the Shell,Nhk ni Youkoso,Tengen Toppa Gurren Lagann, FLCL, Ano hi mita hana no namae o bokutachi wa mada shiranai,Toradora,Steins Gate,
Konum: 41° 0'48.48"K 28°55'58.53"D

Hikigaya en sonunda yavaş yavaş kendi hayal dünyasından çıkıyor gibi.
Once upon a time there was no snake, there was no scorpion,

There was no hyena, there was no lion,
There was no wild dog, no wolf,
There was no fear, no terror,
Man had no rival.
Kullanıcı avatarı
argon45
Mesajlar: 1037
Kayıt: 05 Haz 2013 17:05
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk
Favori Anime: Bleach

Kendi hayal dünyasından değil benliğinden çıkıyor maalesef. O kadar karakterin içinde ağlata ağlata Hikigaya gibi bir adamı, saçma sapan bir sebeple ağlattı; herifi değiştirmeye çalışıyor. Seriyi izlettiren şey adamın kişiliği ve olaylara yaklaşımıyken hele...
Resim
Kullanıcı avatarı
villain
Mesajlar: 776
Kayıt: 03 Tem 2013 14:45
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Naruto, Fairy Tail, Death Note
Favori Anime: Naruto, Fairy Tail, Death Note
Konum: Ankara

argon45 yazdı:Kendi hayal dünyasından değil benliğinden çıkıyor maalesef. O kadar karakterin içinde ağlata ağlata Hikigaya gibi bir adamı, saçma sapan bir sebeple ağlattı; herifi değiştirmeye çalışıyor. Seriyi izlettiren şey adamın kişiliği ve olaylara yaklaşımıyken hele...
İlk bölümde dikkat edersen kulübün asıl görevi Hikigaya'yı değiştirmek zaten. Diğer olaylar yan görev gibi düşünebilirsin. Asıl olay değişim üzerinden şekilleniyor.
insanların gerçeklik dediği şey sadece bir yanılgıdır.
Kullanıcı avatarı
argon45
Mesajlar: 1037
Kayıt: 05 Haz 2013 17:05
Cinsiyet: Erkek
Favori Manga: Berserk
Favori Anime: Bleach

Kulübün görevi Hikigaya'yı değiştirmek değil, yardıma ihtiyacı olanlara yol göstermek, yardım etmek vs. Hiratsuka sözde Hikigaya toplumun içine karışabilsin diye onu oraya götürüyor ama asıl amacı Yukino'yu yola getirmek, birlikte çalışmalarını sağlamak. Herif daha ilk bölümden tavrını koymuşken, "Neden değişmek zorundayım? Neden bu halimle de yaşayamaz mışım?" diyen bir adamı bu hale getirmek saçmalık (ki sonrasında da benzer 1-2 olay olacak gibi görünüyor) Klasik karakterlerden ayrılan Hikigaya, yavaş yavaş o karakterlere benzetiliyor işte.
Resim
Cevapla

“Eski Anime Tanıtımları” sayfasına dön